In welke Regio's is Het Fietsbusje actief?

Rijnsburg, Katwijk, Oegstgeest, Valkenburg (ZH) 

Warmond, Wassenaar, Leiden, Leiderdorp, Noordwijk

Noordwijkerhout, Voorschoten, Sassenheim, Voorhout, Lisse

Rekent Het Fietsbusje Voorrijkosten?

Het Fietsbusje rekent weinig tot geen Voorrijkosten.

Dit overzicht is te zien onder de pagina ''Voorrijkosten''

Mijn Regio staat er niet tussen, is er een mogelijkheid dat ik toch geholpen kan worden?

Ja, het is in sommige gevallen mogelijk om Het Fietsbusje net buiten de aangeven Regio's te laten komen. Neem contact met ons op om dit te bespreken.



Hoe kan ik betalen bij Het Fietsbusje?

Bij Het Fietsbusje kan Betaald worden per PIN.

Ook is het mogelijk contactloos te betalen met een betaalpas, smartphone, creditcard of sporthorloge bij de betaalautomaat. 

Kan ik per bank transactie of contant betalen?

Ja, het is mogelijk om per bank transactie of Contant te betalen.

Betaald u per bank transactie, dan dient dit te worden voldaan direct na uw afspraak.

Het is gewenst bij contant zo gepast mogelijk te betalen.

Is het mogelijk de factuur achteraf te betalen?

Ja, in sommige gevallen is het mogelijk de factuur achteraf te betalen.

(Dit geld alleen bij voorafgaand overleg)



Wat is de wachttijd bij Het Fietsbusje?

Wij doen ons uiterste best elke klant zo snel mogelijk te helpen. Aangezien de drukt per seizoen kan verschillen is het aan te raden het onderhoud aan u fiets op tijd in te plannen. 

Bij reparaties streven wij er naar om binnen 3 werkdagen het probleem voor u te hebben opgelost.

In welk tijdsbestek komt Het Fietsbusje langs?

Zodra u bij ons een afspraak heeft ingepland zullen wij arriveren in een tijdsbestek van één uur.

Is er een mogelijkheid een vaste tijd in te plannen?

Nee, het is voor ons niet mogelijk een exacte tijd aan te geven. Dit i.v.m het verkeer en reparaties die kunnen meevallen of uiteindelijk groter blijken te zijn.

Kan ik mijn afspraak annuleren?

Het is uiteraard mogelijk uw afspraak te annuleren. Wij verzoeken u graag dit binnen 24 uur voor aanvang te melden.


Hoelang heb ik garantie op de uitgevoerde werkzaamheden?

U heeft 2 maanden garantie op alle uitgevoerde reparaties en onderhoudsbeurten.

Wat als er na 2 maanden toch problemen ontstaan?

Wij zullen altijd meekijken naar het probleem wat is ontstaan en zullen hier een gepaste oplossing voor bedenken. Goede service staat bij ons voorop.

Mijn band is lek na een reparatie?

Als er een binnen en buitenband heeft laten vervangen geld het termijn van 2 maanden garantie.

 

Dit geld ook voor het vervangen van een binnenband met een goede kwaliteit buitenband.

 

( De garantie staat voor de binnenband zonder het lekrijden ervan. Ook de juiste montage valt binnen de garantie.)

 

Mocht er alleen een binnenband zijn vervangen i.c.m. een slechte of uitgedroogde buitenband dan heeft u geen recht op garantie.


Is er een mogelijkheid zelf aangeleverde spullen te laten monteren?

Over het algemeen zal Het Fietsbusje geen zelf aangeleverde materialen monteren. In sommige uitzonderlijke gevallen word dit wel gedaan.

Verhelpen jullie storingen aan elektrische fietsen?

Nee. Het is niet mogelijk een Defecte Accu, Display, Controller of Motor te laten repareren of vervangen.

Hoe vaak heeft mijn fiets onderhoud nodig?

Over het algemeen is het aan te raden uw fiets 1 keer per jaar te laten onderhouden.